رویه های ارسال سفارشات در فروشگاه نوناچ به 2 روش میباشد

1- ارسال عادی (پست پیشتاز در تهران 1 روزه و شهرستانها 1 تا 3 روز کاری می باشد)

2-ارسال اکسپرس (در تهران به صورت پیک های اینترنتی(اسنپ) و در شهرستانها تیپاکس می باشد)

ارسال سفارشات بالای 600.000 تومان رایگان است اما در نظر داشته باشید ارسال رایگان پایه چه در تهران و شهرستانها به روش پستی انجام می شود.در صورتی که مشتری مایل به دریافت ارسال اکسپرس و فوری باشد هزینه ارسال آن به عهده مشتری می باشد.

۱ _ پیک موتوری ( ویژه شهر تهران )

طبق این امکان مشتریان تهرانی می توانند سفارشات خود را ثبت نموده و توسط پیک موتوری در کمتر از ۲ ساعت محصول خودرا در محل انتخابی تحویل کالا دریافت نمایند . بدیهست لازم است مراحل ثبت و سفارش کالا را در سایت بصورت کامل انجام دهید. بعد از ثبت سفارش از طرف پشتیبانی فروشگاه نوتاچ با شما تماس گرفته خواهد شد. 

۲ _ پست پیشتاز

این نحوه ارسال مختص به سراسر کشور می باشد و مشتریان می توانند سفارشات خودرا در بازه ۲۴ الی ۷۲ ساعت ( طبق اعلام شرکت پست جمهوری اسلامی ایران ) تحویل بگیرند . بدیهی است که استفاده از این نوع ارسال منوط به تسویه نمودن صورت حساب خود است . سفارشاتی که هر روز بعد از ساعت ۱۲ظهر ثبت شوند ، روزبعد ارسال خواهند شد و تمامی سفارشاتی که تا قبل از ساعت ۱0 هرروز به ثبت رسیده باشند در همان روز ارسال می شوند .

  • پس از تحویل بسته پستی توسط فروشگاه نوتاچ ، کد رهگیری مرسولات پستی مرسولات از طریق ایمیل و پیامک به مشتری اعلام می شود

۳_تیپاکس

این نحوه ارسال مختص به سراسر کشور می باشد.مشتریان محترم موظف هستند بعد از دریافت مرسوله همان لحظه مرسوله را چک کنند و چنانچه مغایرت یا اسیب دیدگی در حین حمل و نقل به وجود آمده باشد بلافاصله به پشتیبانی فروشگاه نوتاچ اطلاع دهند تا ترتیب اثر داده شود.لازم به ذکر است کلیه مرسولات فروشگاه نوتاچ بیمه می باشند و چنانه این اطلاع رسانی انجام نشود،پروسه تامین خسارت ممکن است با مشکل روبرو شود.