بلاگ

آروما دیفیوزر یا رایحه افشان خانگی چیست؟

آرما دیفیوزر چیست

آشنایی با نحوه عملکرد دستگاه آروما دیفیوزر برقی

آروما دیفیوزر یا رایحه افشان خانگی چیست؟ این دستگاه عطر افشان خانگی در صنعت به عنوان دستگاه آروماتراپی ، دستگاه پخش رایحه  ، سیستم پخش عطر ، دیفیوزر عطر ، پخش کننده اسانس روغنی  و غیره نیز معروف است. آروما به معنی معطر و خوشبو و دیفیوزر به معنای دستگاه پخش کننده می باشد و آروما دیفیوزر به معنای دستگاه پخش کننده رایحه یا بوی معطر می باشد.

در حال حاضر بیشتر مکانهای تجاری مثل هتلها فروشگاه های زنجیره ای برند و اماکن لوکس از این محصولات استفاده می کنند،که بسیار رایحه خوش در این مکانها پخش می کنند. اما پیش بینی می شود در سالهای آینده این محصولات فراگیر شده و به استفاده عموم در آید.

دستگاه پخش عطر و آرما دیفیوزر چیست

دستگاه پخش کننده عطر چگونه کار می کند؟

پخش کننده عطر نیازی به اضافه کردن آب ندارد. این دستگاه از پمپ خلاء و پنل برنامه ریزی هوشمند تشکیل شده است. پس از شروع به کار پخش کننده، پمپ خلاء فشار هوا را تولید می کند، و سپس جریان هوا به اتمایزر دستگاه فرستاده می شود تا یک فشار قدرتمند تشکیل شود این فشار باعث می شود تا اسانس خوشبوکننده هوا موجود در مخزن با فشار به ذرات بسیار ریز در مقیاس اتمی پودر شوند و باعث شوند به خوبی رایحه در کل محیط شما به صورت یکنواخت پخش شود.این دستگاه ها این قابلیت را دارند که به سیستم تهویه مرکزی یا هواساز  متصل شوند. اقدامات احتیاطی، به دیفیوزر پخش کننده اسانس نمی توانید  آب اضافه کنید ، و اسانسهای خوشبوکننده هوا مختلف را نمی توانید با هم ترکیب کنید

مشخصات دستگاه های پخش کننده عطر و رایحه

ممکن است هنوز مایل باشید اطلاعات بیشتری در مورد دستگاه های آروما دیفیوزر به دست بیاوردید ،با مراجعه به قسمت نوتاچ مگ (مقالات آموزشی ) فروشگاه اینترنتی نوتاچ عنوان نحوه عملکرد عطرافشان خانگی را مشاهده کنید. یا با شماره 09129257223 تماس بگیرید و همچنین در واتساپ با ما گفتگو کنید.

نحوه ثبت سفارش دستگاه خوشبوکننده خانگی

بامراجعه به قسمت دستگاه های خوشبوکننده آروما دیفیوزر فروشگاه اینترنتی نوتاچ می توانید نمونه مورد نظر را مشاهده ،برسی ، و انتخاب کنید. و سپس به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید یا در واتساپ از کارشناسان فروش بخواهید برای شما ثبت سفارش را انجام دهند

1 دیدگاه در “آروما دیفیوزر یا رایحه افشان خانگی چیست؟

  1. مجید خدایی گفت:

    ممنونم از اطلاعات خوب و ارزشمند مجله فروشگاه نوتاچ . من اصلا نمیدونستم این مد دستگاه های خوشبو کننده چطور کار میکنند الان متوجه شدم . برای یک فروشگاه 100 متر مربعی با ارتفاع 4 متر چه مدلی رو پیشنهاد می کنید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *