بلاگ

معرفی شرکت اسواوو(SVAVO)

درباره برند اسواوو

معرفی شرکت اسواوو(SVAVO)

کمپانی SVAVO  واقع در شنزن چین یکی از قدیمی ترین و باسابقه ترین برندهای تولید کننده در زمینه تجهیزات رفاهی و ارائه راهکارهای خلاقانه برای هوشمند سازی ساختمان و اینترنت اشیا (IOT)می باشد این شرکت محصولات بسیار با کیفیت همراه با طراحی خلاقانه و البته همگام با استانداردهای روز دنیا را تولید میکند که همین دو اصل یعنی کیفیت و طول عمر بالا در کنار طراحی خلاقانه و منحصر بفرد باعث شده که تولیداتش با سایر شرکتها متامیز شود

محصولات شرکت اسواوو

فروشگاه نوتاچ نمایندگی اسواوو

عرضه و فروش به بازار مصرف  داخلی و جهانی

در سال 2021 در اوج پاندمی کرونا رتبه اول در کشور چین را در  زمینه تولید تجهیزات بهداشتی رفاهی مثل الکل پاش ،جامایع اتوماتیک،مخزن مایع دستشویی و ضد عفونی را  از آن خود کند و محصولات خود را به سرتاسر دنیا از جمله اروپا و امریکا صادر کند.البته ناگفته نماند بخش بزرگی از نیاز مصرف داخلی کشور چین را در این زمینه تامین می کند.

تاریخچه فعالیت شرکت اسواوو

این شرکت فعالیت خود را از سال 2003 شروع کرد و با 19 سال تجربه در زمینه تولید تجهیزات رفاهی هوشمند ساختمان به یکی از قطبهای اصلی این صنعت در دنیا تبدیل شده و در طی این سالها همواره تمرکز این شرکت بر روی تحقیق و توسعه و ارتقای کیفیت محصولات خود معطوف بوده است. همین اصل مهم باعث شده تا همگام با شرکتهای معروف و قدیمی اروپایی و امریکایی در بازارهای جهانی رقبای خود رایک به یک کنار بزند و امروزه شاهد آن باشیم از هنگ کنک و سنگاپور گرفته تا اسپانیا و امریکا شاهد فروش و عرضه محصولات این شرکت باشیم.

سیر تحولات شرکت اسواوو

شرکت اسواوو در ابتدا محصولاتش مربوط به تجهیزات رفاهی و خدمات هتل داری بود و به مرور تجهیزات هوشمند و اتوماتیک را به تولیدات خود اضافه کرد و در  چند سال اخیر که بحث توسعه فناوری های نوظهور ، مخصوصا اینترنت اشیاء فراگیر شده این شرکت هم برخی از تولیدات خود را به این تکنولوژی مجهز کرده و احتمالا در سالهای اینده بیشتر محصولات این شرکت از طریق کامپیوتر شخصی یا تلفن همراه قابل کنترل خواهند بود.

دسته بندی محصولات شرکت اسواوو

1-دستگاه های خوشبو کننده هوا اتوماتیک

2-مخزن مایع دستشویی اتوماتیک

3-دست خشک کن اتوماتیک

4-رول بازکن دستمال کاغذی اتوماتیک

 

فروشگاه نوتاچ تنها نماینده رسمی کمپانی اسواوو در ایران می باشد و کلیه محصولاتی که از وبسایت این فروشگاه خریداری شود دارای 1 سال گارانتی معتبر و با نام شما می باشد. توجه داشته باشیدبعد از کیفیت مهمترین بخش ر مورد لوازم برقی گارانتی و خدمات پس از فروش آن می باشد. محصولاتی که از فروشگاه نوتاچ خریداری می کنید گارانتی با نام شما و سریال اختصاصی و منحصر به فرد برای شما صادر می شود و شما همواره می توانید داخل وبسایت فروشگاه سریال گارانتی را وارد کرده و اصالت آن را برسی کرده و از مدت با قیمانده گارانتی محصول خود با خبر شوید

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *